niedziela, 4 sierpnia 2013

Chapter OO

Cześć mam na imię Violetta kiedy miałam 5 lat moja mama zginęła od tamtej pory żyje na walizkach. Mój tata ma na imię German. Kiedy mama zginęła zamknął mnie w domu jak księżniczkę w wieży. Mam tego dość powiem tacie, że chce chodzić do szkoły i mieć znajomych. W domu czekają mnie 2 niespodzianki 1- Jade narzeczona taty. Ostatnio się polubiłyśmy. 2- impreza urodzinowa. Tak za 2 dni będę mieć 17 lat ale dla taty i tak zawsze będę miała 5. Jutro z Jade jedziemy po sukienkę dla mnie. Jutro będzie ciekawy dzień...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taki tam prolog mam nadzieję, że się podobał. Jak przeczytałeś skomentuj.
~Dream

2 komentarze:

Przeczytałeś skomentuj, wyrażaj opinie ale nikogo nie obrażaj bo inni odpowiedzą ci tym samym.
~Dream