sobota, 31 sierpnia 2013

Chapter O4

Violetta

Następny dzień 8.00 Dom Violetty

Dziś bardzo się wyspałam może dlatego, że mam wygodne łóżko. Wstałam z łóżka i stałam przed szafą i nie wiedziałam co wziąć wiec wybrałam pierwsze lepsze ubrania i udałam się do łazienki. Wzięłam kąpiel z przeróżnymi olejkami. Ubrałam się a włosy uczesałam i zrobiłam z nich wysokiego kucyka. Umyłam jeszcze zęby i zeszłam na dół gdzie moja rodzinka jadła śniadanie. Dziś z Angie miałam iść do dziadka do pracy. Do tego Studia co mi się śniło znaczy nie wiem czy do tego samego lecz nazwa jest taka sama. Dosiadłam się do nich i rozmawialiśmy na przeróżne tematy. Kiedy natrafiliśmy na temat szkoły muzycznej tata się nie zezłościł lecz zgodził się. Razem z Angie postanowiłyśmy, że dziś zapiszemy mnie do Studia. Dowiedziałam się również, ze mam babcię Angelice lecz mieszka w Madrycie. Cieszę się, że tata wyznał mi prawdę. Tak miałam mu to za złe i byłam na niego wściekła lecz przeszło mi. Moje urodziny są za tydzień. Najbardziej co mnie zdziwiło to, że nie ma Jade lecz to nawet lepiej nie będę słuchała jej gadania. Tęsknie za mamą i o tym żeby z nią porozmawiać. Z moich przemyśleń wyrwała mnie Angeles...

-Vilu już jesteśmy-powiedziała moja ciocia.

Razem z Angie ruszyłyśmy do środka. Wewnątrz budynku zauważyłam tych ludzi co mi się śnili. Moja ciocia weszła do pokoju nauczycielskiego a ja stanęłam przy ścianie i podeszła do mnie grupka tych ludzi...

-Hej jestem Camilla lecz mówią na mnie Cami to jest Francesca lecz mów na nią Fran to Maximilliano lecz mów do niego Maxi a To Leon-powiedziała rudowłosa zwana Cami.
-Cześć ja jestem Violetta lecz mówcie mi Vilu-odpowiedziałam.
-Dobrze Vilu-powiedzieli moi nowi przyjaciele.
-Violetto tu masz zgłoszenie a ja lecę się przygotować do lekcji-powiedziała Angie.
-Dobrze!-odpowiedziałam

Angie odeszła a ja z moimi nowo poznanymi przyjaciółmi jeszcze trochę rozmawiałam lecz potem też musieli iść. Umówiliśmy się w Resto. Jest 13 a lekcje kończą się o 15. 

~~~
Jest to ostatni post bo bloga zawieszam!. Ale jeszcze wrócę!.
~Dream  

1 komentarz:

  1. Szuper rozdział. Szkoda że zawiesiłaś. Czekam na twój wielki powrót. Wpadnij do mnie<3

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś skomentuj, wyrażaj opinie ale nikogo nie obrażaj bo inni odpowiedzą ci tym samym.
~Dream