wtorek, 6 sierpnia 2013

Chapter O2

Jade
-... zgadzam się-powiedział German.
-Dziękuję Vilu na pewno się ucieszy-powiedziałam i pobiegłam do pokoju Violetty.

Violetta

Pisałam sobie w pamiętniku gdy nagle do mojego pokoju weszła (czyt: wbiegła) Jade.

-Kochanieńka, rozmawiałam z twoim tatą i możesz chodzić do szkoły muzycznej-pisnęła Jade.
-Tak! jak namówiłaś do tego tatę?-zapytałam.
-Powiedziałam, że będziesz szczęśliwa i się zgodził-powiedziała a ja rzuciłam się jej na szyję i pobiegłam do taty.

-Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję-rzuciłam się na niego
-Proszę. A teraz idź już spać jutro jest przyjęcie i musisz się wyspać-powiedział a ja wykonałam jego polecenie.

Następny dzień 6.30


Wstałam dziś dość wcześnie bo jest 6.30 a przyjęcie na 17.00. Poszłam do łazienki i umyłam się i wykonałam poranne czynności. Potem po 20 minutach w łazience poszłam do szafy po 15 minutach wybrałam swój strój. Ubrałam się a włosy uczesałam i zostawiłam rozpuszczone. Śniadanie minęło w miłej atmosferze a ja po skończonym śniadaniu poszłam z Ramallo wybierać szkołę. Po 2 godzinach szukania idealnej szkoły znaleźliśmy jakieś "Studio 21". Weszłam złożyć papiery a Ramallo czekał przed szkołą przy okazji zobaczyłam Leon'a. Kiedy skończyłam formalności chciałam podejść do niego lecz jakaś blondynka podbiegła do niego i go pocałowała a obok niej stała jakaś taka mniejsza i nieśmialsa dziewczyna wyglądały tak:
 Wybiegłam z Studio z płaczem i pobiegłam do domu. Przecież mogłam się domyślić, że taki ładny chłopak ma dziewczynę. Kiedy weszłam do domu (czyt: wbiegłam jak torpeda) pognałam do pokoju. W Studio zauważyłam kobietę podobną do mojej mamy tylko blondynkę. Wyglądała mniej więcej tak:
A może to jej siostra lub ktoś z rodziny. Jeżeli tak to muszę się dowiedzieć najpierw od niej a potem od taty czemu mnie okłamał.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W kolejnym rozdziale będzie:
-Impreza urodzinowa Violetty
-Wątki innych bohaterów
-Początek Naxi
-2 spotkanie Leonetty
-Tomas

A teraz taki mały szantażyk 2 komentarze kolejny rozdział. Pamiętajcie czym więcej komentarzy tym dłuższy rozdział!
~Dream





3 komentarze:

Przeczytałeś skomentuj, wyrażaj opinie ale nikogo nie obrażaj bo inni odpowiedzą ci tym samym.
~Dream